در حال نمایش 11 نتیجه

کفش ایمنی کاترپیلار

برند کاترپیلار یکی از برندهایی بوده است، که به صورت تخصصی به تولید انواع کفش ایمنی و پوتین ایمنی میپردازد. این برند، با پایبندی به تعهدات خود رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است. کاترپیلار یکی از عالی ترین و محبوب ترین برند های کفش ایمنی خارجی در ایران و دیگر کشورها می باشد. این برند، کفش های خود را، در دو نوع کفش ایمنی کاترپیلار مردانه و زنانه تولید می کند. این برند محبوب برای تولید محصولات خود به خصوص کفش ها، از تکنولوژی های به روز و متفاوتی استفاده می کند. کفش ایمنی زنانه کاترپیلار، از نظر مقاومت تفاوتی با مدل های مردانه آن ندارند و علاوه بر داشتن طراحی زیبا، در رنگ بندی های مختلف نیز تولید و به تمامی کشورها عرضه می شوند. پوتین کار کاترپیلار، علاوه بر محیط های کاری و صنایع مختلف، برای انجام ورزش هایی مانند پیاده روی، کوه نوردی و صحرا نوردی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کفش ایمنی کاترپیلار قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت و کارایی اش دارد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات کاترپیلار می توانید به مقاله آشنایی با تجهیزات ایمنی کاترپیلار مراجعه نمایید.

ویژگی های انواع کفش کار کت

کفش کاترپیلار، انتخاب مناسبی برای مشاغل سخت، پرخطر و فعالیت های طولانی می باشد. در جلوی کفش caterpillar نوعی لاستیک بسیار مقاوم و ضخیم وجود دارد، این محافظ در جلوی کفش cat، میتواند از جنس کامپوزیت یا آهن باشد. در کفش ایمنی برق کاترپیلار، از کامپوزیت استفاده شده، که محافظ کامپوزیت باعث می شود کفش سبک و در حین حال ضد برق نیز باشد. استفاده کردن از کفش ایمنی سبک کاترپیلار، در هنگام کار همواره یک معیار بسیار مهم بوده است، که دچار خستگی فرد در فعالیت طولانی مدت نشود. شرکت کاترپیلار، در محصولات کفش خود، از تکنولوژی هایی استفاده میکند، که کفش های سرپنجه آهنی آن هم از وزن کمی برخوردار هستند. همچنین کفی های کفش و پوتین کاترپیلار از نوع ارگو است. که این نوع کفه برای مشاغلی که نیاز به ایستادن طولانی مدت دارند، بسیار مناسب می باشد و موجب کاهش خستگی در افراد شده است.

هردو کفه کفش کاترپیلار ایمنی، ضد لغزش و خطر لیز خوردن و سقوط را بسیار کاهش می دهند. کفی ویبرام در کفش ایمنی cat، بسیار مستحکم، بادوام و از طول عمر بالایی نیز برخودار می باشد. کفی های ویبرام در محیط های خیس و مرطوب به سطح میچسبد و مانع لیز خوردن فرد میشود. کفش ایمنی کاتر پیلار، محبوبیت بسیاری در سرتاسر جهان دارد، که دلیل محبوبیت آن، دوام عالی، استفاده از بهترین متریال و مقاومت آن در تمامی مشاغل می باشد. همچنین مدت استفاده از این محصول، در کمترین حالت سه سال است و نسبت به قیمت کفش کاترپیلار ایمنی بسیار عالی می باشد.


کفش ایمنی ضد آب کاترپیلار نیز، از رویه ای بسیار مقاوم در مقابل آب می باشند. افزون بر آن دارای زیره ای بسیار مقاوم و ضدلغزش می باشد. در بخش خصوصیات تخصصی هر یک از مدل های کاترپیلار کفش ایمنی و یا کاتالوگ و بروشور آنها ضدآب بودن کفش مشخص شده است. زیره کفش کاترپیلار، از مواد پلی اورتان است، که از مزایای فوم پلی یورتان در محصول شامل مقاومت سایشی بالا، انعطاف پذیری زیاد، وزن پایین، ساختار زیره ای مناسب و دوام و مقاومت بسیار مناسب و بالایی در برابر مواد های شیمیایی دارد. 

بیشتر بخوانید: زیره ویبرام چیست؟

مقاومت کفش کاترپیلار اصل در برابر ضربه 

کفش ایمنی کت، همانطور که در بخش بالا گفته شد از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می شود و به همین دلیل در مقابل انواع ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. اکثر کفش ایمنی برند Cat، مجهز به انواع قلاب های فولادی یا فولاد ضد زنگ می باشند، به همین دلیل نیز در برابر انواع ضربه و فشارهای محکم و قوی استحکام بالایی دارد و تحمل نیروی وارده را دارد.

استحکام بالا در برابر خوردگی و سایش: در تولید کفش های ایمنی Caterpillar از رویه هایی مستحکم و مقاوم بهره وری شده است، به همین خاطر این محصولات در برابر خوردگی ها و سایش ها در انواع شرایط نامساعد مقاومت بالایی را از خودشان نشان می دهند. جنس رویه اکثر این محصولات از چرم، پارچه و یا رویه هایی مصنوعی با کیفیت بالا می باشد.

 طراحی مناسب کفش ایمنی برند Cat:  طراحی عالی کفش های کاترپیلار باعث می شود، در مکان های خطرناک ایمنی کاربران افزایش پیدا نماید. از با اهمیت ترین نکته های طراحی در این محصولات برخوردار بودن از پایه‌ های پشتیبانی، محافظ پا و بخش های مقاوم در مقابل خطرات متنوع است. همچنین برخی از طرح های کفش کت ایمنی، به خاطر برخوردار بودن از قطعاتی از جنس فلز می توانند در برابر آتش، برق، باران و اکثر موادهای شیمیایی مقاومت بسیار بالایی داشته باشند.

راحتی بالا هنگام استفاده از کفش کار: استفاده صحیح از این کفش صنعتی کاترپیلار در طول روز، در مدت زمان های طولانی از آسیب دیدگی پا پیشگیری می کند و احساس راحتی و آسایش خوبی را برای کاربران، هنگام کار فراهم سازد.

فناوری‌ های پیشرفته در ساخت کفش کاترپیلار: کیفیت و کارایی بالای کفش های برند کاترپیلار مدیون بهره وری صحیح، از فناوری های نو در تولید این نوع از محصولات خود است. از جمله فناوری های استفاده شده در تولید این محصولات می توانیم به فناوری سیستم گرمایشی و خنک کننده، بهره وری از پوشش ‌های عالی و سیستم های دو لایه اشاره نماییم. فناوری های استفاده شده بر روی راحتی، دوام و ایمنی بالای کفش کاترپیلار ایمنی تاثیر بسیاری داشته است. از این رو بهره وری از این محصولات در محیط های کاری خطرناک ضروری می باشد و به کاربر اطمینان می دهد، که با آسانی و احساس ایمنی بالا و بیشتری، فعالیت های سنگین و خطرناک را انجام بدهد.

کفش ایمی کاترپیلار

کفش کاترپیلار اصل امریکایی

کاتریپلار کفش، از استاندارهای مختص به خود و ویژه ای برخوردار می باشد، که می توانیم به عنوان مثال از استاندارد آمریکا، استاندارد اروپا CE و استاندارد EN اشاره نماییم. کفشهای ایمنی کاترپیلار همانطور که ذکر شد، در کشورهای چین و ویتنام تولید و عرضه می گردند. همچنین قیمت کفش کت هایی که از چین وارد می شوند نسبت به کیفیت آنها بسیار مناسب می باشد. از مدل های بسیار پرفروش و برتر کاترپیلار در محصولات کفش کار می توانیم به:

  • caterpillar argon
  • caterpillar diagnostic
  • caterpillar swich
  • caterpillar nitrogen
  • caterpillar straemline

معرفی 3 مدل از محبوب ترین های کفش ایمنی کت

 کفش کار کاترپیلار، در انواع گوناگون و با تنوع در سایزبندی، رنگ بندی و متریال متفاوت، تولید و به بازار عرضه می شوند. در ادامه سه نوع از کاربردی ترین و محبوب ترین محصولات کفش کاترپیلار را معرفی خواهیم کرد و به بررسی ویژگی ها و مشخصات آنها خواهیم پرداخت، تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید کفش خود داشته باشید.

1- کفش ضد برق کاترپیلار مدل 284 Stream Line

کفش های سری استریم لاین از برند کاترپیلار، یکی از محبوب ترین کفش های ایمنی موجود در بازار می باشند. کفش کاترپیلار Stream line 284، محصولی با کیفیت، از برند کاترپیلار است. این کفش از لحاظ ایمنی، عایق برق بوده و متریال مورد استفاده در آن باعث می شود تا در برابر جریانات الکتریسیته مقاومت بالایی داشته باشد. زیره این کفش از مواد پلی اورتان می باشد و رویه آن با، چرم طبیعی تولید شده. همچنین سرپنجه های کامپوزیت، در این کفش، باعث مقاومت آن، در برابر ضربه، سقوط اجسام و سبک تر شدن آن شده است.

کفش ضد برق کاترپیلار مدل 284 Stream Line

2- کفش کاترپیلار مدل p90839

کفش p90839 کاترپیلار، یکی دیگر از محصولات با کیفیت از این برند آمریکایی می باشد. این کفش در دسته کفش مهندسی کاترپیلار و عایق برق قرار دارد. این محصول مقاوم در برابر الکتریسیته است و دارای خاصیت آنتی استاتیک می باشد. از ویژگی های این کفش، علاوه بر ایمنی بالا، می توان به ظاهر زیبا و طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد.

کفش ایمنی کاترپیلار p90839

3- کفش مهندسی کاترپیلار مدل Argon 712528

کفش ایمنی مهندسی کاترپیلار مدل ارگون، یکی دیگر از کفش ایمنی مهندسی کاترپیلار محسوب می شود. این کفش از زیره SRX، با رویه چرم طبیعی می باشد، که از الیاف مصنوعی تشکیل شده است. سرپنجه های این کفش را، کامپوزیت تشکیل می دهد. کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت عایق برق و عایق حرارت هستند و حرارت را به داخل کفش کار cat منتقل نمیکنند. خوشبختانه قیمت کفش caterpillar، مخصوصا این مدل نسبت به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و با خرید کفش caterpillar حدود 4 سال یا 3 سال به نحوی عالی می توانید از آن استفاده نمایید. 

کفش کت امریکایی یا همان کفش کاترپیلار ویتنام، با سرپنجه کامپوزیت، عایق جریان برق تا ولتاژ 380 ولت می باشند وهمچنین کفش چرم کاترپیلار از عمر طولانی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است، کفش ایمنی اسپرت کاترپیلار یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت می باشد. همچنین قیمت کفش cat در تمامی مدلهای آن بسیار متفاوت می باشد. با خرید کفش کار کاترپیلار ایمنی بالایی را در محیط های کاری برای خود به ارمغان آورید.

کفش ایمنی کاترپیلار Argon 712528

تشخیص کفش کاترپیلار اصل

تشخیص کفش کاترپیلار اورجینال از تقلبی، یکی از دغدغه‌های خریداران این کفش‌ها است. با توجه به محبوبیت بالای این محصولات، سودجویان اقدام به تولید کفش‌های تقلبی این برند کرده‌اند که از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند.

در ادامه، به برخی از روش‌های تشخیص کفش کاترپیلار اصل از تقلبی اشاره می‌کنیم:

  • قیمت: کفش‌های کاترپیلار اورج، قیمت بالاتری نسبت به کفش‌های تقلبی دارند. بنابراین، اگر قیمت کفش کاترپیلاری که قصد خرید آن را دارید، بسیار پایین‌تر از قیمت‌های موجود در بازار است، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.
  • کیفیت ساخت: کفش‌های کاترپیلار اصل، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. دوخت‌ها و مواد اولیه استفاده شده در این کفش‌ها، باید با دقت و کیفیت بالایی انجام شده باشند. در کفش‌های تقلبی، معمولاً دوخت‌ها نامنظم و مواد اولیه استفاده شده، از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند.
  • علامت‌های تجاری: کفش‌های کاترپیلار اصل، دارای علامت‌های تجاری معتبر این برند هستند. این علامت‌ها باید به صورت واضح و دقیق بر روی کفش حک شده باشند. در کفش‌های تقلبی، معمولاً علامت‌های تجاری به صورت غیرواضح یا اشتباه حک شده‌اند.
  • کدهای QR: برخی از مدل‌های کفش کاترپیلار اصل، دارای کدهای QR هستند که با اسکن کردن آنها، می‌توان از اصل بودن کفش اطمینان حاصل کرد.

قیمت کفش ایمنی کاترپیلار اصل

زمانی که بحث از قیمت کفش کار کاترپیلار اصل می شود، مهم ترین نکته اصل بودن این محصولات است. کاتریپلار که با نام CAT نیز در دنیا شناخته شده است، یکی از برندهای معروف و بسیار معتبر آمریکایی است. کفش ایمنی کاترپیلار اورجینال تولید شده از برترین و مرغوب ترین مواد اولیه و جدیدترین فناوری ها روز دنیا است، به همین خاطر سبب راحتی کاربران و همچنین افزایش و حفظ ایمنی در مقابل حوادث و آسیب های احتمالی است.

با خرید کفش کاترپیلار اصل از فروشگاه ایمن آرتا با خاطری آسوده در محیط کاری خود حضور خواهید داشت. فروشگاه ایمن آرتا، انواع کفش کار کاترپیلار اصل را با تضمین و اصالت اورجینال بودن، آنها را تقدیم کاربران گرامی خود میدارد. همچنین قیمت کفش ایمنی کاترپیلار در ایران دچار نوساناتی است و ثبات کاملی ندارد.

کفش ایمنی کاترپیلار

قیمت کفش ایمنی کاترپیلار

بدون تردید با وجود این مزایای های عالی کفش cat اصل، که در این مطالب تنها به تعدادی از آنها اشاره شده است، قیمت کفش کاترپیلار نسبت به سایر برندهای خارجی و ایرانی از جمله کفش ایمنی بهشتیان، کفش ایمنی ارک، کفش ایمنی یحیی و…  قیمت بالاتری دارد. به یاد داشته باشید، که این قیمت در برابر کیفیت آنها بسیار ناچیز بوده، به این دلیل که با خرید کفش ایمنی کاترپیلار، تا سالیان سال دیگر هیچ نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت، اما کلیه این مسائل گفته شده در شرایطی است، که مشتریان اقدام به خرید کفش مارک کاترپیلار اصلی اقدام کنند نه مدل های فیک و تقلبی در بازار.

خرید کفش ایمنی کاتریپلار

قیمت کفش کار کاترپیلار در سایت فروشگاهی ایمن آرتا از ارزانترین ها بین رقبا و همکاران است، دلیل این موضوع هم تامین محصولات بدون واسطه میباشد و شما می توانید اقدام به خرید کفش کاترپیلار ارزان نمایید. همچنین با خرید کفش ایمنی کاترپیلار اصل از فروشگاه ما خیال شما عزیزان از اصل بودن کفش آسوده خواهد بود. همچنین شما عزیزان می توانید خرید اینترنتی کفش کار کاترپیلار را نیز در فروشگاه ایمن آرتا انجام دهید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. خرید کفش کاترپیلار ایمنی به صورت اینترنتی بسیار راحت تر از خرید حضوری آن می باشد و بهتر است آن را از فروشگاه کفش ایمنی کاترپیلار شناخته شده و معتبر تهیه نمایید.

فروش کفش کاترپیلار

انواع پوتین ایمنی کاترپیلار از جمله کفش ایمنی ساق بلند کاترپیلار و کفش ایمنی عایق برق کاترپیلار، مهندسی، ضدآب و دیگر مدل های آن، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کفش‌های ایمنی در جهان است. این کفش‌ها، به دلیل کیفیت، ایمنی و راحتی بالا، مورد توجه کارگران و کارفرمایان قرار گرفته‌اند.

فروش اینترنتی کفش های کاترپیلار، در ایران نیز رونق زیادی دارد. این کفش‌ها، در فروشگاه‌های معتبر کفش ایمنی، فروشگاه‌های آنلاین و نمایندگی کفش ایمنی کاترپیلار در تهران، به فروش می‌رسند.

قیمت کفش ایمنی کاترپیلار، بسته به نوع، مدل و ویژگی‌های آن متفاوت است. به طور کلی، کفش ایمنی کاترپیلار، نسبت به سایر برندهای کفش ایمنی، قیمت بالاتری دارد. با این حال، کیفیت بالا، ایمنی و راحتی کفش ایمنی کاترپیلار ارزان، ارزش پرداخت این قیمت را دارد.همچنین لیست قیمت کفش ایمنی کاترپیلار در فروشگاه ایمن ارتا و دیگر سایت های معتبر و شناخته شده نیز موجود است.

 ایمن آرتا تمامی محصولات کاترپیلار را بصورت مستقیم از کشور آلمان وارد میکند. برای مشاهده قیمت کفش ایمنی خارجی کاترپیلار  و خرید پوتین کاترپیلار اصل به سایت ایمن آرتا مراجعه نمایید.